Нови кружни токови на Новом Београду промениће саобраћајну слику у овом делу града, јер ће значајно убрзати саобраћај и смањити гужве.
У плану је изградња укупно пет кружних токова, а до сада су пуштена у саобраћај два.
Први се налази у Улици Владимира Поповића, у делу који повезује ову саобраћајницу са Булеваром Зорана Ђинђића.
Други изграђени кружни ток спаја Булевар Николе Тесле и Булевар Михајла Пупина.
„Са тих пет кружних токова и новим мостом у потпуности мењамо саобраћајну слику Београда, нарочито општине Нови Београд.”
У плану је изградња и кружних токова на углу улица Милентија Поповића и Булевара Михајла Пупина, и на углу Земунског пута и Улице Владимира Поповића.
Формирање кружних токова и изградњa Новог српског моста, који ће се налазити на месту Старог савског моста значајно ће променити начин на који саобраћај функционише у нашем граду.
Формирање кружних токова је саобраћајно решење које је до сада слабо примењивано у Београду, а изградња на овакав начин показала се као ефикасна у државама попут Шпаније, Немачке и Италије.
Вожња у кружном току има своја саобраћајна правила. Поред тога што убрзава саобраћај, безбеднија је, јер у кружни ток не може да се уђе великом брзином.
„Предност кружног тока јесте што омогућава да из њега можете да скренете у сваком правцу, а што нисте могли са прошлом раскрсницом.”
С обзиром на то да је Нови Београд пословни центар, где су своје седиште нашле многе фирме, а велики број људи свакодневно долази у ову општину на посао, кружни токови су функционално решење за смањивање гужве, посебно у шпицевима.
Изградња кружних токова и Новог српског моста је део највећег саобраћајног пројекта у Београду у последњих неколико деценија „Мали метро”.