Слушај вест
Величина слова

Проширење Булевара Зорана Ђинђића је део великог саобраћајног пројекта у дужини од око шест километара.

Поред комфорније вожње која је омогућена са по три траке у оба смера, овај део града добио је и нова паркинг-места. У будућности, ова саобраћајница биће веза са Новим српским мостом. 

„Побољшања у функционисању саобраћаја у овом делу Новог Београда су видљива, док ће у будућности тек добити на значају, с обзиром на планирану инфраструктуру у том делу.“

Александар Шапић, градоначелник Београда

Поред повезивања са будућим новим мостом, значај продужетка овог булевара је и преузимање дела саобраћаја са Улице Милентија Поповића, чиме ће допринети растерећењу једног од најпрометнијих чворишта у граду – раскрснице Милентија Поповића са Булеваром Михајла Пупина, као и у Булевару Николе Тесле. Осим растерећења саме раскрснице, проширење Булевара Зорана Ђинђића доприноси преузимању саобраћаја из Булевара Михајла Пупина.

Изграђене су обостране бициклистичке стазе, стајалишта јавног превоза, ново осветљење.

Вертикала у Булевару Зорана Ђинђића проширена је од кружног тока до Студентске улице, која је такође проширена за једну траку, од Студентске преко Тошиног бунара, Земунске до улаза у Војвођанску улицу, што се завршава до краја године.

Завршени су радови на проширењу улица Тошин бунар и Египатске (Земунска), а ова важна новобеоградска саобраћајница сада има три траке по смеру, две по три метра, док једна има ширину 3,5 метра.

63024.jpg
београдсад.рс

У делу раскрснице са Улицом Николе Добровића биће урађена и четврта трака, која ће служити за скретање десно. На једном делу већ су постављени ивичњаци, па су трасирани улица, тротоар и паркинг.

Завршени су радови на проширењу улице Тошин бунар, од Булевара Зорана Ђинђића до Париске комуне. Изграђене су по две траке по смеру, нове траке за десно скретање ка Париске комуне и Студентској улици, као и проширење аутобуског стајалишта.

Tošin bunar, Pariske komune, Studentska.jpg
београдсад.рс

Завршени су радови на уређењу Тошиног бунара на потезу од Железничког моста до аутопута у смеру ка Лединама. Радови на уређењу саобраћајнице подразумевали су проширење коловоза са постојеће 2 траке на 3 траке, на рачун спољне ивице коловоза, при чему се уз спољну ивицу коловоза формирао коси паркинг.

64044.jpg
београдсад.рс

Посао проширења градских булевара започет је 2022. године, а уз новобеоградске булеваре додатне траке добила је и Вишњичка улица, чиме је знатно растерећен саобраћај ка Карабурми. 

Завршени су радови на изградњи кружног токау Улици Владимира Поповића, где се и „улива“ новоизграђена деоница Булевара Зорана Ђинђића.

Kružni tok Zorana Đ. i Vladimira P..jpg
београдсад.рс

 Изграђен је кружни ток са три саобраћајне траке укупне ширине 14,25 метара са централним острвом пречника 46,5 метара, као и пратећом кишном канализацијом.

Реконструисани си и адаптирани прилази кружном току, тротоари и израђена два стајалишна платоа за возила јавног градског превоза у Улици Владимира Поповића.

67207.png
београд.рс

Обе нове саобраћајнице опремљене су вертикалном и хоризонталном саобраћајном сигнализацијом. Урађена је јавна расвета и уређене зелене површине од стране надлежних предузећа.

Изградњом нових саобраћајница повезане су Улица Милентија Поповића и Земунски пут и даље Стари савски и Бранков мост. Проточност саобраћаја је тако повећана, обезбеђена је алтернатива за саобраћајну комуникацију Новог Београда и старог дела града, а тиме остварени услови за растерећење Булевара Николе Тесле и две кључне раскрснице у овом булевару према Бранковом мосту, код Ушћа.

Подели вест