Радови на изградњи подвожњака у Булевару уметности представљају важан пројекат за Нови Београд, који ће значајно унапредити саобраћајну инфраструктуру.
Изградња подвожњака у Булевару уметности на Новом Београду представља велики корак у правцу бољег повезивања и растерећења саобраћаја у овом делу града. Овај инфраструктурни пројекат, који спаја Булевар уметности и Булевар Црвене армије, унапређује мобилност и смањује гужве у околним улицама, попут Омладинских бригада и Тошиног бунара.
Посебан значај подвожњака лежи у чињеници да ће то бити прва саобраћајница која повезује две реке – Саву и Дунав. Ово ће не само олакшати свакодневно кретање становника Новог Београда, већ и подићи квалитет живота кроз бржи и ефикаснији саобраћај.
Пројекат је веома комплексан због неопходности одржавања железничког саобраћаја током радова, али ће његов завршетак донети дугорочне користи за град. Завршетком радова, очекује се значајно смањење гужви у улицама као што су Омладинских бригада и Тошин бунар, што ће утицати на квалитет живота хиљада грађана који свакодневно користе ове путеве.
„Ово је изузетно важан булевар за Нови Београд."
Градоначелник Александар Шапић обишао је у јуну 2025. године радове на изградњи подвожњака у Булевару уметности на Новом Београду, на раскрсници Булевара хероја са Кошара и Булевара Црвене армије.
Градоначелник Шапић је тада истакао да се на овом пројекту интензивно ради, а изградњом подвожњака значајно ће се побољшати проточност саобраћаја и подићи ће се квалитет живота суграђана.
По завршетку радова, Булевар уметности и Булевар хероја са Кошара ће преузети значајан део саобраћаја из улица Омладинских бригада и Тошин бунар које су, уз Улицу Јурија Гагарина, најпрометније новобеоградске саобраћајнице.
– Занимљиво је да ће ово бити први булевар, који носи различита имена у својим деловима, који ће „спојити” Саву и Дунав. До сада у Београду није постојала улица која повезује две реке. Саобраћајне гужве на Новом Београду су велике будући да на територију ове општине на дневном нивоу уђе неколико стотина хиљада људи – истакао је Шапић.
„До сада у Београду није постојала улица која повезује две реке."
Овај пројекат је део ширег напора да се Нови Београд учини функционалнијим за живот, што укључује и проширење других саобраћајница попут Војвођанске улице и ауто-пута „Милош Велики”.
Том саобраћајницом се излази на ауто-пут „Милош Велики”, а највећи број становника Обреновца и других места из тог дела Србије управо тим путем долази у Београд.